2009. december 30., szerda

Árvíz

A hirtelen hóolvadás és az utána jött felhőszakadás megtette hatását. A fal repedésein beszivárogva teljesen elöntötte a pincét. Kábé lábszárközépig ért a víz a hordók mellett. Szerencsére kárt nem okozott, mert a hordók három tégla plussz ászokfa magasságban vannak és minden más raklapon vagy széken van magasan elhelyezve. Hétfőn reggel ez a látvány fogadott.

Kedd este egy apósomtól kölcsönkért szivattyúval lecsattogtam a pincébe és nekiláttam az árvíz eltüntetésének. A művelet három és fél órát vett igénybe, ez a szivattyú teljesítményével szorozva úgy három köbméter vizet jelent. A szivattyút még lent hagytam, mert a pince hátsó részéről lassan szivárog előre a víz, meg nagy esőket mondanak még a hétre. Lesz még dolga!

A borok még nagyon kezdeti állapotban vannak, még mindig nincs mit inni. Idő kell neki, sok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Samci!
Nekem van egy gyanúm!
Nem barlangfürdőt készítesz?:)))
Csak akkor nem értem miért nem bővítettünk már!
ZOZÓ