2012. április 3., kedd

Na, kérem ez is meg van

Mármint a metszés - lekötözés.
Idén végre akadt segítségem, így elég gyorsan meg volt a
metszés. Én vagdostam a vesszőket és Laci rángatta le a drótokról.
Gyakorlatilag egy nap alatt készen voltunk. Másnap már csak az újoncokat
metszegettem, Laci meg a támrendszert javítgatta. Drótokat egészített ki, és a
kidöntött oszlopot állította vissza.
A lekötözés felével is meg voltam még aznap délután. Közben
Lacinak sikerült egy ásót leamortizálva 11 gödröt ásnia a betonkeménységű
földbe. Ha jönne egy kis eső, akkor néhány pótlást elültetnék.
A lekötözést két este alatt fejeztem be. Meló után
kidöngettem a szőlőbe és sötétedésig nyomtam az ipart. Még a fölső drótokat egy
kicsit meg kell húzgálnom, de erre van még idő, viszonylag sokára fogják elérni
a hajtások a befűzés állapotát.
Közben az otthoni kertet is rendbe kell tennem, mert
Gábor fiam előszeretettel fogyaszt el bármit amit talál. Úgy indított, hogy
amikor letettük a fűre akkor beletenyerelt, fintorogva megnézte a tenyerét,
majd lehajolt és lazán elkezdett legelni. Szereti a mulcsot és a száraz
faleveleket, és amikor a homokozóban játszanak, akkor egy óra múlva úgy néz ki,
hogy egy biológus ujjongva ünnepelné az új szilícium alapú életformát.

Nincsenek megjegyzések: