2011. augusztus 10., szerda

6 mázsa mínusz


Leszüreteltem 6 mázsa szőlőt egyedül négy sorról. Gyorsan ment. Összesen egy nap alatt megvolt a dolog.

Gyakorlatilag megfeleztem a termést a tőkéken. A fürtválogatásba a végére úgy belejöttem, hogy talán még egyes tőkéknél túlzásba is estem. De minden hajtáson csak egy fürt maradt. (vagy egy sem, mert túl közel estek a drótokhoz) Csak azért 6 mázsa mínusz az eredmény, mert a többi soron fönnhagytam az összes szőlőt. Úgy döntöttem, hogy idén csak ebből a négy sorból lesz bor. A többit leszűröm mustként, és lepalackozom. Jövő nyárig mustot akarok inni.

Apokaliptikus képek következnek, a helyi öregek teljesen hülyének néznének, ha meglátnák mit csináltam. Náluk a szőlő teremjen amennyit bír.





A piros szlanka bogyója meg már kezd színesedni.



Nincsenek megjegyzések: