2007. október 29., hétfő

Ősz

Tegnap kimentünk a szőlőbe. Szépek az ősz szinei.


Már a metszésen gondolkodom.

Ez a legújabb szerzeményem. Mivel a szőlőm körül mindenütt erdő van, valamivel kordában kell tartani a burjánzást.(a kedvesem szerint csak a gépek iránt megnyilvánuló mániám újabb előtörése, lehet némi igaza, de pssszt.)

Az a fixa ideám, hogy látni szeretnék a pincémben. Bár hét év barlangászás valamelyest hozzászoktatott a sötét nedves helyekhez, de akkoris a pince az más. Összeraktam egy lámpasort, már csak valamikor nappali világosságnál ki kéne jutni a pincéhez, hogy fel tudjam rakni.
Bandibá mondta, hogy lekénezte a hordókat és csak januárban kell újra kénezni. Még jó, hogy megnéztem, mert az öreg ugyan felfűzte a kénlapokat, de elfelejtette meggyújtani. Hogy klasszikusokat idézzek "azellen nem véd", szóval a belógatott kénlap kevés a hordónak. Lekéneztem a hordókat, meg a légtérben is elégettem két kénlapot.

1 megjegyzés:

Zozó írta...

Pusztulnak az erdők,Te meg motoros fűrészt veszel? :-)))
Egyébként mit tudni a pincédről?
Hossza,Mélysége,Magassága,Beosztása?
Saccoltam a lámpák és kábelek hosszából Kb.10-15 méter?
Tényleg! Az előző tulaj leszüretelte a szőlőt,és úgy adta el?