2007. december 5., szerda

Valami kutyaól

Tervezgettünk kicsit, körbejártam a környéket, hátha találok egy eladó kis parasztházat, de sehol semmi. Aztán arra gondoltunk kéne egy kis házikó a pince fölé. Felhívtam a Polgármesteri hivatalt, nem tudtak ők sem eladó házikóról, mentem tovább az építésügyre.
A pincém fölötti terület, az önkörmányzaté. Tehát, ha építeni szeretnék rá akkor be kell adnom egy kérelmet a képviselőtestületnek, hogy engedélyezzék a telekmegosztás, be kell jegyeztetni a földhivatalnál az új telket, és azután megvehetem az önkormányzattól. Építeni csak présházat lehet útra merőleges oromzattal, cserép tetővel, maximum 6 méter szélességben, az útra csak egy szellőző nyílás nézhet.
Én egy faházat szerettem volna előterasszal, az útra néző ablakokkal. Nincs kompromisszum, én fa mániás vagyok, itthon is minden fából van.

Nem lesz a pincém tetején présház.

Nézelődök a környéken tovább, hátha lesz valami nyaralónak való.

3 megjegyzés:

Szőlősgazda írta...

Sok sikert kívánok a blogodhoz!

A közös téma, na meg a nálad kitett link miatt én is feltettem az url-edet az olvasnivalók közé.

(Szerintem Tükröst ne használj, kapható akár az OBI-ban korekt bentonit, az sokkal jobb, a Tükrös még rendesen át sincs szitálva.)

Zozó írta...

Miért nem építesz gunyhót!
Már ahogy az Öreg Matula Bácsi mondaná!
Fogsz egy jó nagy adag kukoricaszárat, összerakod, aztán már lehet is lakni benne! Nem?
Igaz nem fából lenne, de legalább nem otromba kő vagy tégla ház!

Samu írta...

Zozó. Azé me nem vagyok Matula Bácsi és nincs kukorica fődem. A venyige mög sellős.