2008. február 13., szerda

Bozót írtás

Terjeszkedik az erdő. Nem volna ez gond, ha nem pont az én telkemen tenné. Tudom, önző dög vagyok. Évente egy Francia országnyi erdőt írtanak ki, én meg a magam 0,1 ha területén nem hagyom előre törni a cserjéket.
A környezettudatos gondolkodást kicsit fel raktam a polcra, és nekiláttam a csipkebogyó bokrok és egyéb szúrós cserjék brutális kiírtásának a telken. Később szeretném egy benzines fűnyíróval rendben tartani a területet, ezért most jó sok munkával a bokrok tővét kell célba vennem. Ez sajnos a fejsze fokozott elhasználódásával járt, mert a talajszerkezet igen jelentős része szikla.



A terület felét kb 4 órás csapkodással sikerült bokortalanítanom. A mérleg a végén, két életlen balta, egy eltört kapanyél, egy elferdült gereblye és egy dögfáradt összeszurkált Samu.

A felperzselt föld taktikát alkalmaztam, így megújul a fű, és szépen karban tudom tartani a kertet.

Nincsenek megjegyzések: